Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Marsvinstvätt, schampoo??
          Simone
          Inlägg 12-03-2008, 09:11
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 38
          Medlem nr: 12 785

Oj, Oj, vilken pärs det blev när vi tog över Marsvinen som ingen ville ha! Visst är vi glada att de hamnade hos oss, det måste vara himmelriket jämförelsevis, men min plånbok gapar tom efter veterinärbesök och annat nödvändigt.

Tack och lov fick jag en gratisbur! Nu har de äntligen golvyta att skutta runt på. Men när jag jämförde nykmlingarna med mina så kliade de sig så infernaliskt.

I lfart till veterinär och även om de inte visade något på provet så var det kala fläckar som gjorde att man bedömde skabb och vi har nu fått bahandla alla 4. Stackars våra oskyldiga...

Jag hör till den sorts människor som kliar mig tills jag blöder bara jag får lapp från skolan att det går löss. Ni kan ju gissa hur jag mår nu!! Trots att behandlingen är avslutat, de kliar sig mer normalt, burarna är virkonade och allt borde var bra. MEN jag vill duscha dom en gång! För min skull, känner hemskt obehag och jag vill kunna gosa med dem.
          Vad använder jag för schampoo, är det hundschampoo, eller vanlig olivtål ?? Någon som vet??
          Simone

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 23-07-2025, 04:08

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon