Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Ny uteplats-nya drömamr - underarbetet?, Ja- behöver man fler projekt egentligen?
          Ingrid på Västku...
          Inlägg 18-02-2004, 21:35
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 5 498
          Medlem nr: 20

Todleoo,

Nu ritas det vilt igen å jag undrar - elelr spånar och fantiserar ( fortfarande bra årstid för det värre i April då det blir skarpt läge kanske)

- uteplats!

Nuvarande plätten är delvis urberg delvis lera där urberget dyker neråt, och jag funderar vilt - hur mkt grus etc etc behöver man? Jag ahr hört en meter vilket genast gjorde ont i musklerna. Delar av det blivande utrymmet är ju redan urberg och så lera. Antar jag borde gräva bort leran å fylla med grus emot urberget-hmm?

Ja det är ljuvligt och snart ny säsong och det värker bildligt talat redan i mina muskler!!!

Hälsar ingrid

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          smisse01
          Inlägg 06-03-2004, 13:47
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 11
          Medlem nr: 2 928

CITAT (Ingrid på Västkusten @ 05-03-2004, 08:11)
          Vad jag skall ha min uteplats till?!? Vad brukar man ha en uteplats till LOL - sitta och gosa sig förstås å grilla LOL.....grus ger dränage och inge tjälskott om man skall stensätta en uteplats - men jag ahr hittat massor med kul på Ballasts hemsidor och Skanska med.

he he he

förstår vad du menar......önskar jag hade en sån själv lol
          skall du som jag tror nu ha den stensatt så är det väl riktigt att göra som du tänkt, trodde ett tag att du skulle bygga den i trä sorry.
          Lycka till med dina planer och jag måste säga jag är lite (mycket) avis wub.gif
          mvh nisse

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 21-09-2025, 23:27

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon