|
Hej Jag tycker om att skicka till er vad andra mina kompisar har skrivit idag: Hur gödsla tomater? Guldvatten = 1 del människourin (använder man färsk urin doftar det just inget) + ca 9 delar vatten Ja! Guld- och nässelvatten på en gång! Smart! det bästa måste ju va att sätta sig o kissa på en hög brännässlor Ex. på icke konstgödning är: ekologisk flytande krukväxt eller köksväxtgödningar, pelleterad hönsgödsel, chrysan, guldvatten (urin + vatten), nässelvatten, gräsklipp. OBS: jag tycker att det är roligt att jag kommer överens med mina duktiga kompisar som skriver på det här rummet men det är viktigare att vi kommer på resultaten. Obs: man kan säga att växter är den största industrin som använder sig av kemiska material som de tar från marken till natur material som de bjuder till människorna och djuren, _ jag kommer på resultaten nu att man ska vänta mellan 1 och två år före att använda komposten och urin, Och ibland händer några konstiga saker när man använder dem, och man kan säga att komposten och urinen är orsaken, till exempel om katten inte haft en bra hälsa brukar folk skylla på kompost och urin när det egentligen inte har något med det att göra. Vi ska respektera forskare och miljö förvaltning, och Sverige är inte landet som är slarviga med sitt folk. Annars skulle de förbjuda svenskarna att använder komposten och urin. Lycka till, H. Bassam
Redigerat av Bassam: 15-03-2008, 00:43
|