CITAT (titti49zon6 @ 19-03-2008, 11:31)

Fattar inte riktigt vad ni menar med priset på 35:-hon har ju lagt ut 1:- som utropspris
men om någon absolut vill köpa frön och är villig att betala 35:- för att vara säker på att få
fröna så är det ju upp till den personen
Kan inte se att just denna annons skulle innehålla några fel eller försök till bedrägeri
sen finns det ju"galningar" som verkar betala vad som helst för ingenting på Tradera men det
kan jag som säljare inte göra nåt åt (annat än vägra sälja om nån bjuder mycket, och vem gör det???)
Håller med dej Titti. Jag kunde inte heller hitta något konstigt i auktionen. Det är ju faktiskt upp till köparen att bestämma vad varan är värd !
Jag har själv haft en del auktioner på Tradera , där jag tyckte att priset gick alldeles för högt. Men inte vägrade jag att sälja för att buden gick upp för högt

Så dum är man väl inte ?! Däremot har jag skickat med lite extra, men det har jag även gjort om inte priset gått upp så högt ! En gång mailade jag till en som lagt ett otroligt högt bud och frågade om hon visste vad hon bjöd på , för jag var helt säker på att hon måste ha läst fel med tanke på vilket högt bud hon lagt. Men hon ville så gärna ha plantan så hon var beredd att betala det priset, så då fick hon göra det ! Kunden har alltid rätt !

Måste rätta mej själv ! Det enda att anmärka på i auktionen är
om bilden är "lånad" utan att hon fått tillstånd ! Man får faktiskt inte ta andras bilder och använda hur som helst !!!!
Redigerat av Blomstertanten: 19-03-2008, 12:06