Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> frågor och bilder, hibiskus, lupin/edulis, kalanchoe
          lissa
          Inlägg 22-03-2008, 02:12
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 1 680
          Medlem nr: 6 830

Har ni någonsin sett en knopp på en hibiskus som är bladlös eftersom den inte har satt igång efter nedklippningen ?? Jag blev verkligen paffBifogad fil  DSCN6262.JPG ( 27.35k ) Antal nedladdningar: 33

Min helt nynedklippta Edulis har fått sällskap av en början till Lupin.. Tror ni att dom kan samsas om utrymmet..??.om Edulisen tar sig förstås, den har bara ett blad kvar, för bladen som syns är en Klemais.. Bifogad fil  DSCN6298.JPG ( 40.44k ) Antal nedladdningar: 32

Den här Kalanchoen ser så söt ut med sina små utväxter..konstig Kalanchoe dessutom, så jag är inte helt säker på namnet..det kan vara annan crasa, men den ger en lång stängel med en klase underbra smala klock liknande blommor
          Bifogad fil  DSCN6312.JPG ( 31.03k ) Antal nedladdningar: 47

Och när jag ändå håller på ville jag visa hur snabbt Krassen har kommit.. Det var blandade restfrön som jag pulade ner i lådan...Men, ska man nypa av den???Bifogad fil  DSCN6212.JPG ( 64.08k ) Antal nedladdningar: 37

Hoppas att någon kan hjälpa mig med något svar.. smile.gif

--------------------

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 17-02-2026, 13:29

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon