CITAT (Annica J @ 22-03-2008, 18:18)

Tack för era svar och tankar...Det är kanske mest jag som ser det själv men jag har sett hur vissa människor reagerar på mig. Till exempel kassörskor i våran matbutik. Tittar på mig som jag vore spetälsk och vågar knappt ta pengarna ur min hand när jag betalar...
Jag har länge funderat på om det har med mina nerver att göra då jag e totalt slut just nu och detta har då blossat upp igen. Jag har hamnat i något JÄKLA läge som inte släpper och jag går med en hemsk huvudvärk varje dag och hackar/snoppar av/ballar ur för minsta lilla. Inte det minsta likt mig och jag vill bara må lite bättre. Vara lite gladare och inte grubbla så mycket...Jag är en riktigt grubbloman kan man säga.
O varje gång blir jag ledsen och hysterisk när jag blir arg för jag skrämmer nästan mig själv med mina urflippningar...JAG är ju inte sådanhär...
Ha en riktigt glad påsk på er alla och tack! skall försöka leka med min kamera lite och se om detta kanske kan göra att jag blir på bättre humör.
Kram Kram
Annica
Utifrån ditt inlägg undrar jag om du får annan hjälp hos din läkare? Att du mår som du mår och dessutom har dessa "ungdomsfinnar", borde din läkare verkligen ta dig på allvar. Gör h*n inte det, begär en ny läkare. För mig låter det som att du befinner dig i någonslags kris och att du behöver hjälp med att komma ur det. Det finns hjälp, både för själen och kroppen, det gäller bara att våga söka den, våga kräva den. (lättare sagt än gjort...)
Stor

till dig!
Redigerat av Anma: 22-03-2008, 19:49