Medlem
Antal inlägg: 5 047
Medlem nr: 3 958
Gillan lyckades att vinka till oss idag... inte bara vinkade utan blev intervjuad av lokalreportern i Västnytt. Hon hade minst 2 odlaknappar på sig och såg inte det minsta nervös ut!
För er som kan se så går en repris av Västnytt kl 22.15 ikväll!
Heja Gillan
--------------------
Det är dumt att slänga bort en hel cykel för att det kommit in ett gruskorn i kedjan...
Medlem
Antal inlägg: 7 413
Medlem nr: 6 203
, mm, något generad ja. Ärligt talat så vet jag inte om det var knapparna som gjorde att jag blev intervjuad? Detta hände sig vid sista pausen före tävlingarna satte igång. Jag satt och funderade ett par minuter på om jag skulle sätta på mig knapparna eller inte. Till slut tog jag ett djupt andetag och bestämde mig, jag hade ju trots allt lovat . Sååå, på med knapparna, reser mig upp och vänder mig om för att gå ut...........och där står reportern med mikrofonen uppstucken under näsan på mig !!!! Jag trodde ärligt talat att jag skulle dö! Tunghäfta fick jag och visste inte alls vad jag skulle svara. Hade jag bara fått tänka över mina svar en minut eller så hade det kanske blivit annorlunda. Så ni som tror att jag var avslappnad, ni tror helt fel . Ja,ja, nu är det som det är och det får jag lov att bjuda på
Ps! Alla frösådder och sticklingar har Dealer fixat till all belåtenhet
--------------------
F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri☺ /Gillan,zon 3-4 De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!