Ärligt 1:Nä jag tycker inte du ska skaffa hund,man kan inte ha mattor på golvet för det regnar ju fan jämt(tycker man när man har en skitig jycke som ska duchas av efter en långpromenad)och allt j...a hundhår som finns ÖVERALLT fast man har dammsugit och städat hela lägenheten eller man måste ju ut med hunden först fast man har skit bråttom ,men jag borsta och borsta va fan tar det aldrig slut,Jaa vi ska på semester men vad ska vi göra av lilla Putte utan att det kostar skjortan för morsan och kusinerna har tröttnat för lengesedan dom som lovade att ställa upp.Alltid dåligt sammvete för (får han tillräckligt med stimulans för jag vill inte ha en hund som såver bort sina dagar)
Ärligt 2:Jag tycker absolut du ska skaffa jycke för en trognare kompis hittar du inte bland dina vänner jag lovar,man kommer ut i alla väder flera gånger om dan,du blir friskare håller systemet igång med raska promenader i ur och skur (raskare i skur faktiskt)och när vovven kommer och lägger sitt huvud i ditt knä eller mot din skuldra så händer det något i ditt hjärta som inte ens läkarna kan förklara,jaa jag vet inte om jag skulle klara mig utan fast jag längtar efter en perfekt lägenhet att visa upp.
hellre äta gröt tillsammans än äta oxfile ensam.