Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Hej alla rosenfrälsta!
          susehn
          Inlägg 30-03-2008, 14:20
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 198
          Medlem nr: 14 719

:smiley_small_hug:

Hej alla rosenfrälsta!!

Vilken trevlig sida, kan inte begripa hur jag kan ha missat denna så här länge!! Tusen tack Svennis för att du tipsade mej om den!
          Det är alltid kul att läsa andra roshjärntvättades problem, tankar och funderingar och här finns också många bra beskrivningar, tex de om Austinrosorna har varit intressanta! :tummenupp:

Själv bor jag i Finlands zon 3, den motsvarar er zon 5 och försöker ivrigt testa olika rosor och har förstås fastnat för bla Austinromantiken.... och hittills, tack vare milda vintrar hänger de bra med trots hararnas friska aptit!! Nån som förresten har nåt annat tips mot dem än galler och jaktlicens?? :confused:

Är det nån annan än jag som längtar efter våren? Nån annan än jag som beställt många nya rosor? Nån annan som längtar ut för att gräva nya rabatter? Nån annan än jag som inte riktigt vet VAR dom nya rabatterna ska grävas för de nya rosorna??! Men det ornar väl sig, det brukar det göra.... för nån tanke på att minska rosinköpen finns förstås INTE!!!! :naughty:

Ser fram emot att läsa fler intressanta inlägg och tack igen Svennis för tipset! Ska förresten bli intressant att läsa om din trädgård i Rosenbladet, den måste vara nåt i hästväg!! Vi hörs! susehn :rose:

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          renate
          Inlägg 31-03-2008, 20:47
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 5 656
          Medlem nr: 834

Så bra svennis,jag ska försöker komma då,hm en hulda vore inte helt fel den heller.
          Nej sus här är ingen tjäle alls i år,det var bara en liten bit jag hade att gräver.Jag måste ha plats för alla mina rossticklingar jag har i krukor i växthuset.Jag hade nog lite överskottsenergi,grävde även igår en liten bit gräsmatta.Det känns skönt att kunna vara ute och donar i trädgården igen.

--------------------
          MVH Renate zon 4

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 20-09-2025, 22:45

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon