Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Runåbergs fröer, Hur lång leveranstid?
          Johan, zon II
          Inlägg 25-02-2004, 11:50
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 19
          Medlem nr: 1 617

Jag har väntat två veckor på mina fröer nu - är det normalt eller ska jag ringa och störa dem?

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          littlegem
          Inlägg 16-03-2004, 22:13
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 62
          Medlem nr: 2 590

CITAT (Navåsarn @ 16-03-2004, 15:10)
          Hej Littlegem, Tack för ditt kloka inlägg.

Jag är nybliven medlem i sesam, och tänker beställa lite frö från andra medlemmar, det står att man ska skicka frankerat kuvert, samt "egna fröpåsar med påskrift vad man vill ha för frö i"

Vet du vad man kan skicka för påsar.. Går det lika bra med egentillverkade ? smile.gif

Många skickar vanliga kuvert för brev som de viker och lägger med i försändelsen. Det fungerar alldeles utmärkt. Andra viker fina påsar av papper som de tejpar ihop.

Det ideala är att försöka få tag i småpåsar via någon pappershandel, men många av dessa vill inte sälja dem längre sedan narkotikahandlare visat sig vara stora kunder. Dock säljer grossister (dvs sådana som säljer vidare till företagare) fortfarande dem. Har du någon vän som har tillgång till en sådan, be denne jköpa.

En vän till mig köpte fina papperspåsar från Lindblomsfröer en gång i tiden, men jag vet inte om de för dem mer.

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 31-07-2025, 18:57

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon