Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
Tänkte ta mig till plantagen imorgon för första gången.
vad säger ni som varit där, är det som andra ställen när det gäller priser sortiment mm ser ju jätte stort ut på nätet...
nån som har nåt roligt förslag därifrån till tomten???
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"
Medlem
Antal inlägg: 4
Medlem nr: 15 047
Ja man kan ju börja undra varför dessa "Kapitalist" butiker har lyckats slå sig in på marknaden med sådan kraft , det är just för att kunderna kräver billigare plantor (iaf den större "massan") med lite sämre kvalitet kanske , dock så tror jag nog en del har lite fel bild av saker och ting , ALLA plantor beställs från leverantör , och när det gäller det större sortimentet av uteväxter så är det en större svensk odlare som står för dessa . och som en svar på inlägget om anställning m.m så kan det gå till på olika sätt , och om du inte har några växtkunskaper så kommer du inte heller få jobba med dessa utan stå i kassa/plocka varor .. här där jag jobbar så har vi en trädgårdsmästare i plantskolan som iaf har 25 års erfarenhet ... och ingen som jobbar med växter har mindre än 3 års erfarenhet/utbildning ....