Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Nu ska jag åka till Netto...
          *Ulrica*
          Inlägg 08-04-2008, 09:41
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 2 292
          Medlem nr: 11 481

Berättar mer när jag kommer hem.... flirting.gif

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          *Ulrica*
          Inlägg 08-04-2008, 11:05
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 2 292
          Medlem nr: 11 481

Hade ju sett klematis förra veckan billigt och de såg ju fina ut, men jag vet inte vart jag ska ha dom så jag höll mej faktiskt.

Men nu kom det ett reklamblad där de gjorde reklam för perenner för 18: styck.
          Den här bilden var med i reklambladet:
          Bifogad fil  nettobild.jpg ( 54.23k ) Antal nedladdningar: 9

Under den står det: Perenner, ca. 20 olika sorter, 18:- styck

Wow, tänkte jag, det ser ju bra ut. Kan jag absolut inte motstå. 20 sorter.... wow...

Tänk så naivt hoppfull man kan vara.....

rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif

När jag kom till Netto såg jag en liten, liten ställning med små, små krukor och visst hittade jag en Campanula bland dem.... men den var 3 centimeter hög, lite halvrutten och halvtorkad. Jag visade skrattande upp den samt bilden i reklambladet för en kille som jobbade där. Är det här samma. Han sa -Njäääääee det kan det ju inte vara.... han vänder sej osäkert till en mer rutinerad och Netto-lojal kvinna i kassan, hon säger: Javisst, det där är den för 18:-, den kommer se ut som på bilden... sedan. -Jahaaaaa säger både jag och killen, skeptiskt, -Ja så kan man ju också göra.... rotfl.gif

Inte var det 20 sorter heller. Men mitt i all misären hittade jag faktiskt 8 stycken Astilbe chinensis var. taquetii för 18:- styck som såg riktigt fina ut så de fick följa med hem. Sedan träffade jag en annan Odlait också, men hon är lite äldre och visare och hade siktet inställt på en tryckspruta i stället....

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 21-09-2025, 13:03

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon