CITAT (rahmat2 @ 09-04-2008, 12:38)

Stintan har igår ständigt och oavbrutet försvarat en översittare med dem ord som översittaren använde. De bildade en pakt. Översittaren slängde kränkande ord i sina inlägg. Och stintan kom i samma riktning med ett systematisk förhör.
Angående min syn på svenskar och odlaiter i synnerhet, får du stå för de orden. Men om du vill att jag ska ta de på allvar, så hänvisar du till min 69 dagars skrivande på Forumet som citat. Annars betraktar jag dem som jag brukar göra som luft. Och detta kan du göra om du har till avsikt att föra en konstruktiv diskussion och inte vara en för truppförstärkning som brukar vara en annan sida av översitteriets aktivitet.
Rahmat
Förstår inte vem din översittare är!
Stintan har inte försvarat någon översittare. Det skulle hon aldrig göra.
Jag har i alla fall inte upptäckt någon pakt här ( du har sett för mycket på Robinson).
Stintan har inte Systematikt förhört något. Hon har ställt frågor eftersom hon inte förstår vad du menar, men det är hon inte ensam om.
Jag hänsvisar inte till dina 69 dagars skrivande. Jag har bara läst vad du skrivit i denna tråd och det räcker.
Att du tänker behandla det som jag säger som luft....det är en ganska vanlig härskarteknik och ett tydligt exempel på översitteri.
Nej jag tänker inte vara någon truppförstärkning till någons översitteri, för översitteri får mig nämligen att bli lite besk i tonen, förbannad arg och diskutera med personer jag egentligen inte tänkt diskutera med.
Men kastar man falska anklagelser på medlemmar jag respekterar så kan jag tyvärr inte hålla mig. Heta humöret du vet.