CITAT (Bettson @ 09-04-2008, 12:24)

...
Jag uppfattar dig mera som om du ogillar svenskar i allmänhet och odlaiter i synnerhet. Förstår faktiskt inte varken dina hänsyftningar till religion, hudfärg eller nationalitet.
Nu har jag lite mera tid att ägna dessa ord som jag tog som citat. Vad säger dessa meningar mig?
1) Det tas förvivet att jag ogilla svenskar. På så sätt förnekas mig rätten att vara svensk. För jag är både svenskmedborgare och har ett hjärta som slog för den unga killen i Grruvan i Kiruna på samma sätt som det slog för en ung kille i Nigeria. Jag betraktar mig som världsmedborgare också.
2)Trots att jag har odling och är uppkopplade till Forumet ett par timmar per dag, kallas jag för att ogilla odlaiter.
3) Jag förnekas respekt på grund av det jag säger. jag är van att både nekas respekt och sättas i fängelse för mina påståenden.
4) Den kram som jag fick igår kväll av Jana och de varma ord som jag fick innan av Myosotis var mycket värmande och skulle kunna räcka till generationer efter mig också. det räcker så mycket. Jag vill inte begära mer.