Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Första gången på mäsan, tips önskas..
          mollys_matte
          Inlägg 10-04-2008, 10:01
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 381
          Medlem nr: 4 843

ska till nordiska trädgårdar för första gången med min sambo.
          att hitta dit är inget problem, jag är mer nyfiken på hur det är där, och om det är något man ska tänka på?

Vi kommer åka på lördag eller söndag, jag gissar att det är mycket folk då?
          Är det väldiga köer på morgonen om man försöker vara där till 9 då de öppnar? eller ska man försöka åka senare, hinner man då?

Jag är nästan lite nervös, ska bli sååå roligt!!!

--------------------
          www.guppys.se
          Svenska GuppySällskapet
          Forum-Nybörjarinfo-Genetik

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Blomstersmurfen
          Inlägg 10-04-2008, 18:27
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 471
          Medlem nr: 1 162

Nu finns det förstås inte så mycket kvar att handla, eftersom jag var där och länsade idag! naughty.gif

Absolut viktigast är det där med kontanter! Jag kan lova att det är många som försöker begränsa sig genom att ta ut "lagom" med pengar , för att sedan bli tvingade att köa när dessa är slut. Det är inga roliga köer till bankomaten inne på mässan.

I ena hallen har man "kunskapsgatan" där de olika blomstersällskapen står med all sin kunskap. Mitt råd är nog att börja där, för där finns det inte mycket att handla. Å andra sidan är det längst bort i den hallen som förvaringen finns om man inte vill bära omkring på det man köpt... Man kanske kan ta en gång i taget varje gång man skall lämna in sina tunga saker där...

Den andra hallen är den kommersiella delen så att säga, men den är nästan tom som sagt! Nä skämt å sido, så mycket kunde jag inte bära! Det räcker kanske åt er med!

Trött i fötterna som sjutton är jag nu, men väldigt nöjd med mina inköp.

Nu är det ett helt år till nästa "julafton" (måste säga att jag föredrar mässan framför julafton).

Ha det så roligt, ni som har erat nöje kvar. Själv skall jag jobba hela helgen.

--------------------
          Mälaröarna, zon+microklimat 3+2+1

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 23-07-2025, 03:57

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon