CITAT (rahmat2 @ 12-04-2008, 20:27)

Det var inte det materiella rikedom som jag tog upp, utan det som kan skapa svårigheter för andra medlemmar.
I tidigare tråd har jag nämnt ett systematiskt förhör som gör att jag tappar lusten med att fortsätta förklara saker och tig. För Forumet ändrar sig från ett fritt Forum för utbyte av idéer till Migrationsverkets förhörsrum. Det som Berith och Stintan har gjort i tidigare tråd, har fått mig att undvika att sitta mig på en stol på Migrationsverket, där mitt medborgarskap och annat diskuteras.
Citatet var en mening som jag skrev in väldigt snabbt för att säga till Gossen att ekonomisk förmögenhet var inte anledningen av det jag tagit upp med honom. Hans
stil har jag tagit upp med citat ur det han sagt till mig som person.
Det som står i citatet syftar på just de adresser jag gett Gossen om hans olika onödiga tilllägg i sina inlägg. För jag vet inte
vem äger
vad.
När jag läste "sjuksköterskestrejk" tråden visste jag inte det som jag fick reda på igår av Gossens inlägg. Men i vilket fall som helst var det hans agerande som var retande, enlligt mig. Denna tråd försökte ta upp "Storgodsägare" som ett yrke, förmögenhet. Detta citat som jag har här är bara ett försök till att peka på att Gossen får absolut inte säga mig "när får du detta i huvut..." Under inga omständigheter.
Nu har Berith försökt vissa motsägelse för att rättfärdiga sitt tidigare beslut om mitt medborgarskap. Jag ser inget som strider mot det jag sagt hittills, möjligtviss citetets korta längd och därmed avsaknad av plats för förklaring.