CITAT (lämås @ 13-04-2008, 18:18)

YES, nu har jag varit på mässan & träffat Cathis, Ladyn, Malin, Ankiironninge, titti, Irene, Gillan, Dealer, Wolken, Nyutslagenros, Emmas matte, Magdis & Tobb!!!!!!!!!!!!
Kul att träffa er allesammans!!! Och tack för en trevlig dag Cathis!
Ja och så träffade du mig också, men jag gjorde visst inget outplånligt intryck...
Det är så roligt att få lite ansikten till alla namn på forumet. Hoppas vi ses igen nästa år. Mitt fika blev lite kort eftersom jag blev så osäker på när min buss gick. det visade sig att den gick 16 så jag hade inte behövt rusat iväg. Men i gengäld hann jag köpa en vit dubbel julros för 120kr hos "danskan".
Mest glad är jag över pionen "Do Tell" som jag letat efter sen jag såg den i en bok för flera år sedan. Jag hittade den hos Pionexperten för nån vecka sedan, men de skickade den inte längre på postorder för att den redan vuxit för mycket. Men så fick jag se att de var på Mässan, och dessutom hade just denna sort med sig och hade en kvar! 250kr betalade jag glatt.
Jag köpte också ett Sibiriskt björnbär av Blomqvists och så köpte jag 10 sparrisplantor. Några växthusbeslag, lite fröpåsar och ett par "ko-örhängen" som present till dottern (14), som skrattade hjärtligt åt dem.
På det hela var jag nöjd med min Mässdag.