CITAT (Monica M zon 4 @ 26-04-2008, 12:50)

Låter kul men det är inget för mig. Jag är alldeles för bekväm av mig och vill sova i riktig säng, äta med bestick och ha alla bekvämligheter inom räckhåll. Hoppas ni får riktigt trevligt och att vädrets makter är med er.
Hejsan!
Det var snarare så att man kunde komma och se hur kul det kan vara att "kliva in" i denna värld och njuta..
Man behöver ju inte äta med fingrarna eller sova över, förstås...
Jag höll på med detta för kanske 10 år sedan, men lade det på en av mina hyllor.
Förra året tog jag upp det igen, och nu har jag kul som 17, man blir som en enda stor familj med alla andra hantverkare, typ som Odla, men vi sover i samma läger och umgås under några dagar dygnet runt under många helger varje år.
Vuxna och barn som "leker" tillsammans från hela landet, och även från länderna runtomkring sverige.
Det är en härlig stämning...

.
Jag gör 3 st egna marknader i Örebro och på midsommar så blir det en 3 dagars på Hallagården mellan örebro och Karlskoga.
Egentligen så borde jag tvinga alla att kliva in i denna speciella värld ett par timmar så att fler fick se hur kul man kan ha och vilken skön "flykt" ifrån verklighetetn detta är...
Mvh Adrian