Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> *Fynd* på Trädgårdsmässan Norr, Visa dina
          Lady Hamilton
          Inlägg 26-04-2008, 19:01
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 9 435
          Medlem nr: 3 363

Jag har i dag varit på Trädgårdsmässan i Umeå yahoo.gif
          Mina bästa inköp var 2 Havtorns buskar o en Krokodil. Sedan hittade jag en del annat "smått o gott"

--------------------
          Bor och Odlar i zon4-5 ...tips hur man sår penseér finns i mitt album.....
          Penseé album

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Gillan
          Inlägg 27-04-2008, 05:22
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 7 413
          Medlem nr: 6 203

Bra jobbat Tosan tummenupp.gif Näckros utan damm giggle.gif . Du har säkert nån stor balja eller nåt att stoppa ner den i...............annars kan du ju skicka den till värmland..............jag kan betala portot naughty.gif . För övrigt var det ju synd att du ensam fick stoltsera i en så fin tröja..........misssade du Ladyn ohmy.gif

Ladyn ja..........hrmm, bilder , kan du ta några sådana på den däringa krokodilen du köpte whist.gif

--------------------
          F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri /Gillan,zon 3-4
          De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!

Citera
          Tosan
          Inlägg 28-04-2008, 11:04
          Länk hit: #3

Medlem
          Antal inlägg: 4 016
          Medlem nr: 10 798

CITAT (Gillan @ 27-04-2008, 06:22) *
          Bra jobbat Tosan tummenupp.gif Näckros utan damm giggle.gif . Du har säkert nån stor balja eller nåt att stoppa ner den i...............annars kan du ju skicka den till värmland..............jag kan betala portot naughty.gif . För övrigt var det ju synd att du ensam fick stoltsera i en så fin tröja..........misssade du Ladyn ohmy.gif

Ladyn ja..........hrmm, bilder , kan du ta några sådana på den däringa krokodilen du köpte whist.gif

Ja visst är jag duktig! Men jag tänkte ha den i en tunna... Nu är det ju bara det att den här blir visst ganska vid med tiden så vi får se hur det går. I värsta fall får jag väl fosterhemsplacera den i syrrans jättedamm

CITAT (ingrids @ 27-04-2008, 16:04) *
          Jag såg inga odlatröjor - men jag kan ha blivit distraherad av pelargonerna ... Annars är jag lika besviken som alla år på Norr-mässan - alldeles för förnuftig, på tok för lite inspiration. Det skojaste hörnet var Annas och hennes kompanjons(?) - Anna höll trädgårdsplaneringskursen jag gick i höstas.
          Tröstade mig genom att fara ner på stan och köpa "Trädgårdsdesign för 2000-talet". Jag tror att det är ett bra betyg på en bok när expediten börjar bläddra i den lite smått vid kassan och sedan inte riktigt vill släppa den ifrån sig smile.gif

Mhm, det var lätt att bara gå å stirra så man bara såg växterna... Såg flera bekanta med glasartad blick, och antagligen såg jag likadan ut själv.
          Men jag håller med om att det inte fanns så jättemycket spännande, själv hade jag väntat mer prylar och mindre sommarplant om jag ska va ärlig. Men kul ändå.

--------------------
          Stolt HBT-kompis

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 22-07-2025, 09:49

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon