CITAT (Gillan @ 27-04-2008, 06:22)

Bra jobbat Tosan

Näckros utan damm

. Du har säkert nån stor balja eller nåt att stoppa ner den i...............annars kan du ju skicka den till värmland..............jag kan betala portot

. För övrigt var det ju synd att du ensam fick stoltsera i en så fin tröja..........misssade du Ladyn
Ladyn ja..........hrmm, bilder , kan du ta några sådana på den däringa krokodilen du köpte

Ja visst är jag duktig! Men jag tänkte ha den i en tunna... Nu är det ju bara det att den här blir visst ganska vid med tiden så vi får se hur det går. I värsta fall får jag väl fosterhemsplacera den i syrrans jättedamm
CITAT (ingrids @ 27-04-2008, 16:04)

Jag såg inga odlatröjor - men jag kan ha blivit distraherad av pelargonerna ... Annars är jag lika besviken som alla år på Norr-mässan - alldeles för förnuftig, på tok för lite inspiration. Det skojaste hörnet var Annas och hennes kompanjons(?) - Anna höll trädgårdsplaneringskursen jag gick i höstas.
Tröstade mig genom att fara ner på stan och köpa "Trädgårdsdesign för 2000-talet". Jag tror att det är ett bra betyg på en bok när expediten börjar bläddra i den lite smått vid kassan och sedan inte riktigt vill släppa den ifrån sig

Mhm, det var lätt att bara gå å stirra så man bara såg växterna... Såg flera bekanta med glasartad blick, och antagligen såg jag likadan ut själv.
Men jag håller med om att det inte fanns så jättemycket spännande, själv hade jag väntat mer prylar och mindre sommarplant om jag ska va ärlig. Men kul ändå.