Absolut kan det finnas en oljeshejk där ute som är mkt intresserad
Känner bara att diskuissionen inte behövde bli så allvarlig, visst har vi olika inredningsstil i olika länder, finns mkt i svensk inredning jag inte gillar precis som att det finns saker i andra kulturers inredning jag inte gillar. Vi vet ju faktiskt inte om det är värsta rå svenssons som har inrett det aktuella objektet eller hur? Det var aldrig talan om döma andra kulturers inredningsstil!
Att det tolkas så tycker jag är tråkigt! Alla kan väl hålla med om att det är ett väldigt annorlunda hus! Man måste få säga vad man tycker utan att det skall accosieras till avsky för andra folkgrupper.
Tycker det är tramsigt att diskussioner alltid ska mynna ut i. "Respektera våra olikheter, säg inget som kan göra ngn ledsen" och som alltid kontras med " Vaddå, snart finns det ju inget svenskt kvar, vi måste värna om vår kultur, de hade aldrig anpassat sig så för oss" . Misstförstå mig rätt nu , Jag är nog en av de största antirasisterna som finns, mänskliga rättigheter är en av mina hjärtefrågor. Men jag tycker att båda sidorna har fel när diskusioner ständigt hamnar i dessa hjulspår. Är inte hela grejen med likabehandlande och jämställdhet att man skall kunna säga vad man tycker utan att anpassa sina inlägg beroende på vilken etnicitet det som har skrivit inlägg har? Tycker bara det blir tramsigt när man känner att man måste vara så politiskt korrekt hela tiden! Att man genom att vara så satans politiskt korrekt faktiskt gör det man inte skulle göra, nämligen att särbehanlda!
Huset är i min mening väldigt smaklöst, bevisligen skulle den som inrett det huset sagt det samma om mitt hus, då det inte finns några som helst likheter. Det finns delar ur IKEAs sortiment jag inte heller tycker är ngt vidare snyggt. Oljeshejk eller svensson, vem bryr sig?
CITAT (Aqvakul @ 30-04-2008, 07:33)

Tyvärr finns det hus, som ser ännu värre ut!
Jag håller med föregående talare! BILDBEVIS!