Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> *Fynd* på Trädgårdsmässan Norr, Visa dina
          Lady Hamilton
          Inlägg 26-04-2008, 19:01
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 9 435
          Medlem nr: 3 363

Jag har i dag varit på Trädgårdsmässan i Umeå yahoo.gif
          Mina bästa inköp var 2 Havtorns buskar o en Krokodil. Sedan hittade jag en del annat "smått o gott"

--------------------
          Bor och Odlar i zon4-5 ...tips hur man sår penseér finns i mitt album.....
          Penseé album

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          BeaW
          Inlägg 02-05-2008, 08:15
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 66
          Medlem nr: 15 685

Åh nästa år får vi väl helt enkelt stämma träff!
          (sa jag helt kaxigt och bjöd in mig själv rakt av!) whistling.gif

Jag håller med Trädet (ZonV) om att magnoliorna var för stora för att våga chansa - jag skulle oxå vilja satsa på någon som inte sticker upp så mycket över snön än så länge...

Jag stormade in på mässan kl 14,45 på söndagen coolgleam.gif och var lite orolig för att det skulle vara slut överallt, men blev ändå positivt överraskad över utbudet. Det var helt ok, men jag trodde att det skulle vara större än förr - fast å andra sidan är det bra om inte dom växer för fort heller.
          Vi får ge det några år kanske...

Var det någon som såg det STOOOOORA trollet? han som flinade i en monter typ till vänster om pelargonerna....? (sa hon som inte kan skillnad på höger och vänster... g.gif )

Varför tog jag inte kort på honom? Var det någon som gjorde det? Vill denne någon maila den bilden till mig isåfall?

Dessutom blev jag positivt överraskad av att finna Botanova på plats - en organisation jag trodde hade blivit tvingad i graven p g a kommunens spariver, men det visade sig att det var kommunens byråkratiska kvarnar som just gjort att dom fortfarande fanns kvar. bravo.gif Föll handlöst för två hibiskusar av liknande färg som jag haft förut!

Väl mött då nästa år! // BeaW

Redigerat av BeaW: 02-05-2008, 14:22

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 19-07-2025, 20:29

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon