Medlem
Antal inlägg: 1 440
Medlem nr: 3 110
Igår morse vevade jag till klockan när den ringde...att jag ställt en mugg med kaffe på nattuksbordet hade jag inte en susning om..ilade till jobbet och när jag kom hem stank sovrummet av kaffe...Jag har försökt att torka bort kaffet som skvätt/runnit på tapeten men det verkar inte ha gett så stort resultat...Finns det någon som gjort samma dumhet och vet råd på hur man får bort kaffefläckar utan att behöva koka tapeten o 60 gr kulörtvätt ...
--------------------
”Saliga äro de som inte väntar sig något alls av livet, ty de skola icke bli besvikna.” citat från "farmor Levengood"
Medlem
Antal inlägg: 2 351
Medlem nr: 8 660
Lyckades kludda mascara eller nåt på nya tapeten i vardagsrummet bara ett par dagar efter att den kom upp... Borde inte få lov att hantera en mascara borste... gnuggade lite försiktigt med ditt och datt.. kom sedan på att städtanterna på fyran hade använt tandcreme... testade fast jag kände mej lite skeptisk.. och tänka sej... som trolleri... Funkar kanske inte med kaffe... men om det e fler än jag som viftar vilt med mascaran kan det ju va bra att veta att det funkar..