CITAT (Mia_sund&glad @ 04-05-2008, 11:18)

Hej Ralf
Är det du som bestämmer på det här forumet?
Angående ditt bemötande av nya medlemmar...
Det har tidvis blivit ganska dålig stämning och lågt till tak här tycker jag, och det verkar som om det till största delen kommer från dig och dina föreställningar eller åsikter. Är detta din filosofi för att få igång en debatt, eller hur ska man tolka det hela?
I så fall ska jag inte fortsätta engagera mig med fler kommentarer på odla.nu. Det verkar som om du inte vill ha in andra tankegångar än dina egna. Vad gör du med medlemmar efter 48 timmar om du inte vill att de ska göra sina röster hörda då?
Jag trodde den här sajten skulle vara seriös, och blev glad när jag hittade den. Tänkte att här finns det människor som vill snacka och dela med sig av viktiga ämnen.
Tack för mig!
Hälsa Börlänge.....
Detta inlägget är väl helt i linje med falugongledaren som inte gillar att han själv inte är högsta hönset.

Ralf är högsta hönset här.
Känner att det är min tur att bjuda på fika idag. Alla är välkomna, speciellt Ralf. Jag bor östan om sol och västan om måne. Tänkte bjuda på rabarbaj. Knytkalas blir väl bra. Vad tar ni andra med er att äta? De som vill tar med sig present till Ralf.