Har läst tråden, och för min del så tycker jag att det borde vara medlemmar som styr upp här,att hitta dom är inte svårt det finns många kloka människor här, att som nyregistrerad bli kallad troll är lågt,och som i mitt fall på stå att jag var en kvinna i från Sundsvall,var inte bra det heller, då blev det helt plötsligt två som blir kallade för troll,för att dom flesta som har varit med på forumet vet vem som åsyftas.
Äldre medlemmar på forumet, borde tänka på att dom har lätt att trigga igång "drevet går"det märks klart och tydligt här på forumet, det är många både nya och gammla medlemmar som har mera eller mindre blivit bort mobbade här ifrån, för nya medlemmar så sök på posse eller tomas99,där hittar man det grövsta fallen av mobbning, av äldre forumsmedlemmar, samma nick som än idag kör "drevet går" utan åtgärd från en frånvarande admin på forumet.
Jag förstår att en del funderar över min historik,kan bara säja att jag vill vara här på forumet,men att mitt gammla nick skulle låsa mej fast, och att jag vill ha ett nytt liv här.
--------------------
where have all the flowers gone
|