CITAT (rahmat2 @ 06-05-2008, 19:19)

det förklaras att det är vilda västern lagarna som styr på Forumet. Jag vill veta hur jag ska förhålla mig till saker och ting!
Det är Vilda Västern på Odla. Man får gärna vara uppkäftig, på gränsen till otrevlig, tuff, skrikig och kaxig. Men nåde den som försöker mana till besinning, lugn och förståelse då blir man tyvärr kallad självgod forumpolis eller självutnämnd modererare eller yttrandefrihetsmotståndare eller något annat i den stilen.

Jag blir j-igt förbannad faktiskt när jag försöker komma med en konstruktiv lösning på ett problem som alla klagar på och istället blir missförstådd så inih-te och får pålagt på mej att jag vill:
"moderera bort någons åsikt eller tanke för att vi tycker den är fel."
"det känns inget bra när medlemar leker moderatorer. En del har väldigt låga toleranströsklar och ska dessa få styra så skulle vi inte kunna diskutera någonting som är det minsta kontroversiellt."
"någon forumpolis tar oss i örat om vi säger nåt som just han eller hon inte gillar, eller ännu värre, att bli tagen i örat av nån forumpolis bara för att just han eller hon inte gillar mig som person/medlem."

NÄR har jag påstått att jag tycker att en moderator ska väljas bland medlemmarna? NÄR har jag velat förbjuda någons åsikter eller ett diskussionsämne? HALLÅ???? Nu är det ju ni som inte respekterar min åsikt och har låg tolerans!!!!