CITAT (Pirum @ 06-05-2008, 20:09)

Detta har jag sett (och med det har jag inte sagt att det var riktid till mig).
Ett par saker för jag förklara:
- Det sägs både i Sverige och även andra länder att man ska respektera religionen, vilket jag har alltid betraktat som samhällsregel och därmed inte har nån respekt för. Men människan vill jag så gärna så länge h*n vill själv värdesätta och vara försiktig med.
- När de självklaraste rättigheterna ifrågasätts, brukar jag inte vara snäll längre. Många medlemmar har erfarit detta från mig.
-det finns en kultur på detta Forum och det är det att när ett inlägg upptäcks vara " obekväm" brukar många hoppa på personen, istället för att låta en person sköta diskussionen och andra kan hålla sig i bakgrunden. På så sätt kan man garantera att utbyte av idéer sker ostörd. Ibland har jag varit tvången att välja mellan inläggen och svara på det viktigaste( ur min synvinkel iallafall). Om man inte har språket som modersmål, då blir det väldigt svårt att svara alla. Och nån har mage att säga: du har inte svarat mig och därför har jag inte respekt för dig. Under de hårda {["diskussionerna"]} har jag missat många inlägg. Har inte sett de helt enkelt. saker och ting går fort, för {["flocket"]} är på dig.
-När jag upptäcker att några försöker använda icke-ordinarie hjälpmedel i samband med utbyte av idéer, då kör jag med dem så hårt som möjligt.
- som regel ger jag mig in i [{"bråk"]} när någons rätt trampas på.
Redigerat av rahmat2: 06-05-2008, 19:45