ujuj nu har jag garvat gott en stund o det behövdes minsann just idag för jag fick en räkning som jag inte ska ha nå det är en annan historia
nu kommer en av mina göra bort sej grejer
va på kurs o bodde på hotell
det va lite fest på kvällen o tidig morgon skulle tänderna borstas jag hade då en tub med Bats (underarmarnajox)stående på hatten brevid tandkrämen som också stod på hatten
klämmde ut en sträng o började borsta
det va inte gott kan jag lova o det va inte lätt att få bort det från tänderna o i det tillståndet dagen efter dagen före va de ingen hit
en annan gång
hade jag haft rast från taxikörningen o när jag kommer ut så går jag fram till min bil en blå taximercedes o försöker komma in i den det är lite kallt ute o jag tror att det inte går att låsa upp för att det frusit så jag tar fram tändaren o eldar på nyckeln de brukar fungera men inte nu jag va lite förvånad eftersom jag inte tyckte att de va såååå kallt
men det kommer en kille gående o ser mej o säger lite leende du kanske ska testa att ta den där bilen istället o pekar på en likadan blåtaximercedes
japp de va min de inga problem att komma in i den inte
jösses jag har ju gjort bort mej massor me gånger men antagligen e de förträngninsmekanismen som gör att jag inte kan komma på nåt värre just nu men de kommer mer så fort förträngningarna öppnas