Medlem
Antal inlägg: 2 745
Medlem nr: 882
Just nu skulle jag behöve ett riktigt rejält skratt. Jag brukar kunna bjuda omgivningen på det, men just nu är mina slut.
Har ni gjort bort er någon gång. Så där riktigt rejält så att det tog ett bra tag innan ni själva kunde skratta åt det. Jag har gjort det många gånger. Jag har lärt mig den hårda vägen att ödmjukhet är en mjuk matta från höga fall och ordentliga magplask.
Bjud på ett riktigt gott har jag gjort bort mig nu igen, så skall jag bjuda på något av mina.
Medlem
Antal inlägg: 5 511
Medlem nr: 1 130
Varför har jag aldrig gjort bort mig??? Så jag kunde berätta det här....
Dels är jag ju man!!! Och det förklarar ju en hel del!!! Eller hur???
Men jag tror att för min egen del är det nog så att jag har begåvats med ett underbart gott dåligt minne . Jag är inte ensam om detta. Hasse Alfredsson har berättat om just sitt goda dåliga minne. Han, precis som undertecknad KOMMER helt enkelt inte ihåg alla blamager man har gjort.... För vissa i min omgivning påminner mig ständigt om mina fadäser...... Men tack och lov glömmer jag lika fort igen.....
så min lilla teori är helt enkelt så att pga att vi män OFTARE gör fel, har vi konstuerats med en försvarsmekanism som raderar detta ur synapserna, eller var nu minnet försvinner.
--------------------
Gammelnalle
"Den som ställer många frågor, ökar mångas visdom." Kongolesiskt ordspråk