Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Känner mig som världens mest idiotiska människa
          dallepistolen
          Inlägg 09-05-2008, 15:46
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 43
          Medlem nr: 14 518

Ja vad säger man? Vi har fullt upp här hemma med saker och jag tjata på min sambo att vi måste skaffa växthus för vi kan ju inget så pga mördarsniglar. Jag skulle så persilja gräslök dill blomkål broccoli mm i mängder oc frysa in till vintern. Sina egna grönsaker bara att plocka fram. för det e ju dyrt att köpa. Sambon han har stått och slitit med detta och vi har tagit sparade pengar till växthuset. Nu får jag reda på att det mesta jag sått kan man inte ha i växthus -cry-.gif Sallad skulle jag ha i mängder. Hur dum får man vara??? Trodde allt gick att odla i växthus. Hade jag vetat detta hade vi inget köpt. Hur dum får man vara? Jag borde väl fattat när det står på friland crying.gif Ville bara skriva av mig lite för jag känner mig just nu som den största idiot som finns...

--------------------
          Gookie

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Bassam
          Inlägg 18-05-2008, 16:57
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 7 985
          Medlem nr: 12 723

Växthus är små trädgården som kan kontrollera luft temperaturen fuktighet och insekter och sjukdom, så alla växt kan trivs inne, men det är inte samma kvalitet, på grund att solen med sin strålar gör bra kvalitet,
          Lycka till, H:Bassam

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 09-08-2025, 10:57

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon