Så skönt det känns att läsa i den här tråden (igen).
Nu när krydd/grönsakshörnan är nästan klar och mannen säger att nu ser vi till att göra klart alla dessa projekt (!!!!!!!!!!!!!!)...????????????????? VI??????????

Och faktiskt åkte han med till grannens salix odling och släpade salix till staketet runt krydd/grönsakshörnan och skaffade perfekta stolpar från nästa granne (gratis!!) och var med och flätade och tyckte att det var kul!!
-Det måste ju bli färdigt någon gång! Fast när det är färdigt så kommer du ju på nya projekt...så färdigt blir det väl förstås aldrig....
Han körde kalkkross till grusgången bredvid grönsakslandet och frågade grannen om vi kunde få hämta lite skrot bakom ladan och jaa jag vet inte vad som har hänt

Jag tror att han faktiskt älskar mig!
För han gör det inte för att det är det roligaste han vet.....(som jag)....och jag har inte ens bett honom!!
Sen kommer ju förstås frågan....Var har du tänkt att göra av de 250 plantorna som står i växthuset? För jag kan då inte se att det finns plats i (de nygrävda) rabatterna till mer än kanske, eventuellt på sin hödj 20 - 30 stycken??

Säger du det?!?!?
Vad svara man då? Äh...det finns ju hur mycket gräsmatta som helst...det är ju bara att gräva, vet ja!!
Å tänk när jag, för inte alls många veckor sedan, sa att nu var det slutköpt med plantor för i år...de i växthuset ska ju ner oxå! Vad fick jag för svar?? - Tror du verkligen på det där själv? För det gör inte jag!
Sedan dess har jag "bara" köpt två brunnävor, en stäppsalvia och en kantnepeta....och idag har jag fått lön....