Ja det där med grunden verkar inte helt enklet. Små små differenser verkar kunna ge rätt stora efterverkningar. Men jag har sån tur att sambon är millimeternoggrann. Och dessutom har vi tillgång till ett mätinstrument. Så förutsättningarna är dom bästa! Men jag skulle nog inte fixa det ensam, tålamod och extrem noggrannhet är inte mina starkaste sidor. Men det blir till att ta några djupa andetag och gräva fram det lilla jag har av dom egenskaperna.
Dom gröna växthusen är jättefina. Jag älskar verkligen grönt. Har ett stort grönt gammalt hus, målat i antikgrönt med vita knutar, och det kändes som vi skulle behöva bryta av lite. Min andra favoritfärg är rött....... Så det blev mörkt rött. Jag får hålla tummarna att det inte skär sig. Det skulle vara hemskt! Dock är jag fortfarande lite nervös att det ska bli förseningar. Jag har fått leveransbesked v 26 och efter det drar ju semestrarna igång, så jag kan tänka mig att då kan det bli ordentligt försenat. Ahhh det skulle ju vara jättesnopet!
|