Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> HUr hamnade jag här?!
          Maja N
          Inlägg 25-05-2008, 16:32
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 58
          Medlem nr: 13 617

Då har man hamnat i den där sittsen att man har ansvar över en annan människas minnesupplevelse!! no.gif Hjälp! MÖHIPPA!!! Hur ska man med enkla medel och liten kassa få en dag i Göteborg att kännas helt underbar och galen på samma gång??? crazy.gif yahoo.gif För en brud som inte tycker om äventyrliga teman - inte vatten, höjder, sport, lekar och alkohol ..... Snälla hjälp mig!

Redigerat av Maja N: 25-05-2008, 16:44

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          NinaKbg
          Inlägg 25-05-2008, 16:39
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 48
          Medlem nr: 14 552

CITAT (Maja N @ 25-05-2008, 17:32) *
          Då har man hamnat i den där sittsen att man har ansvar över en annan människas minnesupplevelse!! no.gif Hjälp! MÖHIPPA!!! Hur ska man med enkla medel och liten kassa få en dag i Göteborg att kännas helt underbar och galen på samma gång??? crazy.gif yahoo.gif För en brud som inte tycker om äventyrliga teman - inte vatten, höjder, sport och lekar ..... Snälla hjälp mig!

Men det är ju inte frågan om vad offret vill. Föremålet för möhippan har ingen talan. Hitta på en massa kul saker, är ni i gbg så är det ju bara fantasin som sätter gränserna.
          Tjejer gör alltid såna där tama saker som att klär ut sig och tigger saker i affärer och sånt trams. Boka tid för bungyjump, fallskärmshopp, dra runt henne i en kärra och låt folk kasta ägg på henne, drick öl och ha skoj. Avsluta kvällen med ett grymt party på någon krog på avenyn och vakna bakfulla med ett leende på läpparna.

OT:Har du nyligen startat en liknande tråd på FB?

Citera
          Pirum
          Inlägg 25-05-2008, 17:33
          Länk hit: #3

Validating
          Antal inlägg: 3 808
          Medlem nr: 5 448

CITAT (NinaKbg @ 25-05-2008, 17:39) *
          Men det är ju inte frågan om vad offret vill. Föremålet för möhippan har ingen talan. Hitta på en massa kul saker, är ni i gbg så är det ju bara fantasin som sätter gränserna.

"Kul saker" = det som den blivande bruden tycker är kul.

Tänkte skriva ett längre inlägg, men ovanstående täcker väl in vad jag menar.

Tillägg : jag är ju inte blivande brud, men hade själv uppskattat middag, musikal, och sen någon liten efterfest i lugn miljö. Det räcker så.

Redigerat av Pirum: 25-05-2008, 17:34

--------------------
          zon2.5

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 28-06-2025, 00:48

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon