Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> HUr hamnade jag här?!
          Maja N
          Inlägg 25-05-2008, 16:32
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 58
          Medlem nr: 13 617

Då har man hamnat i den där sittsen att man har ansvar över en annan människas minnesupplevelse!! no.gif Hjälp! MÖHIPPA!!! Hur ska man med enkla medel och liten kassa få en dag i Göteborg att kännas helt underbar och galen på samma gång??? crazy.gif yahoo.gif För en brud som inte tycker om äventyrliga teman - inte vatten, höjder, sport, lekar och alkohol ..... Snälla hjälp mig!

Redigerat av Maja N: 25-05-2008, 16:44

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Cockaby
          Inlägg 25-05-2008, 18:15
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 74
          Medlem nr: 10 234

Jag var nyligen med på en jättetrevlig möhippa med kanske lite lugnare aktiviteter än vanligt. Vi började nämligen med en guidad tur i Söderåsens nationalpark här nere i Skåne. Låter lite torrt och tråkigt men det var ett riktigt skönt och trevligt sätt att börja dagen på. Dels fick man frisk luft, man fick mycket tid mellan "stationerna" att snacka med alla som var med (vi var 18 pers) och slutligen var det riktigt intressant att höra om nationalparksarbetet de utför och hur just Söderåsen som naturområde hade för historia.

Lunchen hade vi också i det fria och under tiden fick bruden måla en tavla där vi gav henne lite nyckelord att illustrera. Den skulle hon egentligen fått sälja på loppis (uppgjort) och köpa en morgongåva av pengarna till sin man. Bruden är nämligen loppistokig. Tyvärr hann vi inte det utan fick ta oss direkt iväg till övernattningsstället, en liten hästgård med en uthyrningslägenhet med 12 bäddar och gigantiskt vardagsrum att bara sitta och snacka skit i hela kvällen. Men innan vi låste in oss så lånade vi gårdens badtunna och satt och njöt tillsammans i 2 timmar.

Så kontentan är. Det är väldigt trevligt att komma ut i naturen och badtunna var helt suveränt mysigt. Överhuvudtaget hade vi alla kompisar gott om tid att prata och umgås med varandra och i det här snackegänget behövdes det. I Göteborgstrakten hade jag definitivt försöka hitta någon trevlig båttur ut i skårgården och göra nåt på nån av öarna tillsammans. Men så längtar jag ständigt efter skärgården skåning som jag har råkat bli.

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 22-09-2025, 22:54

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon