|
Jag är medlem i Easy Plant, och kan säga att jag är allt annat än nöjd. Hutlöst dyra blommor (fick en pluttig liten änglatrumpet och en diadembuske för typ 300 spänn. i mina ögon är det dyrt), och man får aldrig veta i förskott vad det är man kommer få, så man kan tacka nej till en sändning.
Plus att jag fick en dendrobium, som egentligen gör sig bäst i en "vanlig" kruka, men då fick jag med en glaskruka som passar bäst till phalaeonopsis, varpå jag ringde dom och undrade varför dom skickade med den krukan osv. Gissa vad jag fick till svar? "Nu är det ju inte jag som har skickat med den krukan, så det kan jag inte svara på..." Nej, det är väl klart att det inte är HON som sitter i kundtjänst som har skickat med krukan, men hon ska väl för fasiken kunna ta emot ett klagomål?
Hur som helst så lovade hon att jag skulle få 100 kronors avdrag på min faktura, vilket jag inte fick... Men då orkade jag inte bråka längre.
Jag förstår inte varför jag inte säger upp mitt medlemsskap, jag har varken plats för fler blommor, eller lust att få mer skitväxter från dom. Får väl skylla på nyfikenheten, jag undrar vad jag kommer få i nästa paket : P
--------------------
|