Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          > Besviken, Besviken
          evni
          Inlägg 27-05-2008, 19:48
          Länk hit: #1


          Medlem
          Antal inlägg: 282
          Medlem sedan:
          18-11-2007
          Medlem nr: 13 174



          Jag fick i går hem lite av varje som jag har beställt från BAKKER. 3 veckor försenat. Dom sa att det skulle komma första veckan i maj.
          Jag hade beställt b.l.a. en taggfi björnbärsbuske. Den tror jag är död. Planterade den i går så fort jag fick den.
          En lila änglatrumpet som inte ser ut att må så bra. 5 terassbegonior. En vinterhärdig Hibiscus.
          Sedan hade jag beställt 3 st. hängnejlikor men fick i stället 3 st. petunior vilket jag har massor av eftersom jag har satt frön . Nejlikorna var slut. Sedan skulle jag få en skottkärra i trä med lökar till men det var också slut så dom ska skicka något annat till mig.
          Jag skickade ett mail att det måste nog ha blivit något fel med nejlikorna, att jag fick petunior i stället. Dom skrev tillbaka att dom ersatte nejlikorna med petunia i stället därför att nejlikorna var slut ????
          Sen skrev jag ett mail igen att jag vill inte ha petunior och att dom får skicka mig en ny faktura och returporto så jag kan skicka tillbaka petuniorna. Jag har inte hört ett ljud.

          Är det fler som har samma dåliga erfarenhet som jag. Jag tänker inte handla där någon mer gång. Första och sista gången.
          /Eva

          Redigerat av evni: 27-05-2008, 19:48


          --------------------
          eva-carin
           
          Citera
           
          Nytt inlägg
          Svar
          hjärtegull
          Inlägg 29-05-2008, 12:12
          Länk hit: #2


          Medlem
          Antal inlägg: 192
          Medlem sedan:
          05-07-2007
          Medlem nr: 11 377



          Jag är medlem i Easy Plant, och kan säga att jag är allt annat än nöjd. Hutlöst dyra blommor (fick en pluttig liten änglatrumpet och en diadembuske för typ 300 spänn. i mina ögon är det dyrt), och man får aldrig veta i förskott vad det är man kommer få, så man kan tacka nej till en sändning.

          Plus att jag fick en dendrobium, som egentligen gör sig bäst i en "vanlig" kruka, men då fick jag med en glaskruka som passar bäst till phalaeonopsis, varpå jag ringde dom och undrade varför dom skickade med den krukan osv. Gissa vad jag fick till svar? "Nu är det ju inte jag som har skickat med den krukan, så det kan jag inte svara på..." Nej, det är väl klart att det inte är HON som sitter i kundtjänst som har skickat med krukan, men hon ska väl för fasiken kunna ta emot ett klagomål?

          Hur som helst så lovade hon att jag skulle få 100 kronors avdrag på min faktura, vilket jag inte fick... Men då orkade jag inte bråka längre.

          Jag förstår inte varför jag inte säger upp mitt medlemsskap, jag har varken plats för fler blommor, eller lust att få mer skitväxter från dom. Får väl skylla på nyfikenheten, jag undrar vad jag kommer få i nästa paket : P


          --------------------
          Den sista kyssen - min ego-blogg i cyberrymden.
           
          Citera



          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 11-11-2025, 23:42
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon