Medlem
Antal inlägg: 952
Medlem nr: 1 052
Hela fem små sidoskott har skjutit upp, hur ska jag bete mig med dem? Duger såjord att plantera om i? Ska jag ha plastpåse över de små plantorna? Hur lång tid tar det innan de rotar sig?
Medlem
Antal inlägg: 19 528
Medlem nr: 2 682
CITAT (Ingrid på Västkusten @ 30-03-2004, 10:11)
Tjaa-a den däringa hälsogrunkan begriper jag mig inte på - kanske är det så utspätt - :-( skulle aldrig falla mig in att dricka det! Jag är allt för utvärtes application men inte invärtes i detta fallet.
Bra tandkräm är annars den med tea-tree man köper på hälsokost :-) apropos tandkött ;-)
JA en AV skulle vi verkeligen behöva. Grus å lecakulor är minst lika viktigt som jord på våren i inköpslistan ;-)) sedan kunde vi behöva en AVS också - anonyma vatten spillare :-) jag vet inte vad det är med vattenkannor men nog sjuttsingen spiller jag -åsså sedan an AJS - anonyma jord spillare! När man planterar om nog hamnar en hel del på golvet?!!?? Med lecakulor som säger kras kras :-) under dojorna.....
Hälsar vatten jord och lecakulemarodören!
här har du en given medlem i den klubben förstår heller inte varför vattnet envisas med att rinna utanför fast jag öppnar HELA säcken, är hålet för litet, så det kommer jord överallt
--------------------
Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare. Bor i zon 2