Jag funderar på en sak....
I Alekuriren hade de inte tagit med vilken tid loppisen var och inte heller hur man kan få reda på mer om loppisen... ska vi sätta in en liten annons i alla fall?
På sidan två -ledarsidan brukar annonser från föreningar ligga. En sådan liten (60x42 mm), i svartvitt kostar 445:- + moms, se tillexempel Ale Slöjdares annons på den här sidan:
Klicka här+ moms blir det ca. 550:- och det motsvarar ungefär 14 betalande säljare på loppisen.
Tidningen kommer ut gratis i hela Ale, Lödöse och Nygård - till ca. 20 000 hushåll.
Jag har visserligen satt upp lappar på mataffärerna i Älvängen men alternativet till en annons skulle i så fall vara att jag åker runt till alla affärerna i Ale och sätter upp lappar och det har jag nog inte ork till, särskilt som jag inte har tillgång till bilen på dagtid.
Om vi ska ha en annons så måste den in till helgen och då är presstopp i morgon onsdag klockan 12. Jag har fått löfte om att de håller en plats till 10 imorgon, onsdag.
Vad säger ni? Svara fort!!!!Tillägg: Min mamma som har hemsidan kan tänka sej att sponsra annonsen med 100:- eftersom hon får mer trafik på sin sida.
Tillägg 2: Annons i PDF
annons_copy.pdf ( 457.36k )
Antal nedladdningar: 82Tillägg 3: Jag har PM´at Göran Carlsson, Odla.nu med en förfrågan om sponsring också...
Redigerat av *Ulrica*: 03-06-2008, 11:45