CITAT (Mollis @ 08-06-2008, 14:17)

Jag menar precis samma sak, alla vill ut och få en riktig midsommar med lekar runt stången o logdans, allt det har vi men det blir lite som att man "passar bra" just då på sommaren men mitt i vintern när man skulle behöva ha lite umgänge är det inte så många som bryr sig....
Exakt...
Har du råkat ut för typen som inte ens har med ätbara varor, och som förutsätter att man har eget hembränneri också?
Det har vi. Och ingen som hjälper till med disk etc. för de skall ju koppla av nu när de är lediga. Bidra till maten när vi åker och handlar? Vad är det?
Denna typ är allra värst. Och man själv är så finkänslig och mesig så man vill inte säga något, fast det ryker minst en 1000-lapp till i rena matkostnader. Vi har döpt dem (bakom deras rygg) till "Parasiterna".
Bottennappet var den midsommarafton någon snodde mina mediciner. Lugnande tabletter jag verkligen behöver ibland. Hoppas den personen ramlade ibland brännässlorna.
Maken kom med en vild ide igår, han vill att INGEN svarar i telefon från och med nu, och ringer det på mobilen svarar vi BARA om det är:
-Arbetsrelaterat
-Någon av ungarnas vanliga kompisar, som klasskamrater & sådant.
Han känner pressen han med...
Redigerat av MammaMattsson: 08-06-2008, 13:32