Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Finbesök, Mamma och kid i trädgården
          Majjijann
          Inlägg 22-06-2008, 21:25
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 118
          Medlem nr: 16 114

Här om kvällen stod de här två och mumsade bland mina vinbärsbuskar.
          Bifogad fil  20080618_001___1_.jpg ( 160.56k ) Antal nedladdningar: 51

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Majjijann
          Inlägg 25-06-2008, 11:44
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 118
          Medlem nr: 16 114

thanks.gif Jag kan tyvärr inte skryta med att jag har tagit bilden själv. Och vi äger inte någon kamera, så bilden är tagen av min pojkvän genom fönstret med en mobilkamera, därav skärpan skulle jag gissa...

Jag och sådana där bildredigeringsprogram är inte riktigt vänner, men den som vill får gärna leka med bilden. Bara jag får se resultatet flirting.gif

Fasanerna går omkring och skriker överallt. Dag som natt. Plötsligt har man en fasan utanför dörren när man har bråttom till jobbet och inte är de snabba de där flygfäna... Kanske kan de bli ilskna också, jag har aldrig vågat närma mig. De har inte vett att flytta på sig när det kommer bilar heller. Ibland står de ungefär där rådjuren stod och hoppar för att få tag i mina goda vinbär.
          Det går väl an nu när fasanerna kommer en och en, värre blir det fram igenom när hela familjen dyker upp. Tio fasaner mellan mig och mitt växthus thumbdown.gif

Redigerat av Majjijann: 25-06-2008, 11:47

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 24-09-2025, 20:31

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon