Jag är ursur på en affär som jag handlar nästan alla mina kläder hos. En dyr affär dessutom.
De har även nätförsäljning och i vanliga fall brukar jag undvika att handla via nätet men i det här fallet handlade det om två snygga mattor på rea. Men nog sjutton kunde det gå fel alltid. De skickade två mattor, men FEL mattor. De jag fick kostade 160 kr mindre än de jag skulle haft och betalat för.
Så jag ringer och berättar om felet. Får jag någon ursäkt, ånej, vi ska åtgärda felet var svaret jag fick. Eftersom jag inte litade på företaget så mailade jag och bad dem skicka mig skriftligt på detta. Efter några timmar fick jag ett mail med samma ord som personen jag pratat med sagt, fick jag någon ursäkt, ånej.
Ska det vara så himla svårt att be om ursäkt när man gjort fel

När jag själv gör fel så ber naturligtvis om ursäkt, det är självklart tycker jag. Man måste ju försöka bevara kundens förtroende, men det verkar då inte denna firma begripa. Så jag är sur. Tyvärr så har de snygga kläder men aldrig i livet att jag ska köpa via nätet igen. När de inte lyckas med två mattor så tror jag inte de lyckas bättre med kläder.
Sådärja, nu har jag fått gnälla av mig.
Pius