Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Odla, för att lära., mkt. trevliga odlamedlemmar.
          eden
          Inlägg 03-07-2008, 22:02
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 326
          Medlem nr: 15 992

Har aldrig använt chat. Kan det inte. Gick in igår för att se om jag kunnde lära mig ngt. En mkt. trevlig tjej var där. Hon lärde mig grunden till detta i mitt huvud lite halvt konstiga. Stort tack för hjälpen. Är det fler som, liksom jag, drar sig för att använda det nya, oavsett vad?

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Gillan
          Inlägg 05-07-2008, 05:51
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 7 413
          Medlem nr: 6 203

Nu vet ju inte jag vilka som fortfarande brukar vara inne på chatten. Men under tiden mars -07 till april -08 var jag i stort sett inne på chatten varenda dag. Jag kan bara hålla med om att det var ett fantastiskt gäng som alltid höll till där. Vi hade alltid kul och delade, som redan sagts, en massa nyttig och onyttig ( naughty.gif ) information om det mesta inom trädgård och allt som hör till. Utöver det babblade vi naturligtvis om allt annat mellan himmel och jord också laugh.gif

Att jag beslutade mig för att avstå chatten beror endast på att den tog energi från mig som jag behöver till annat. Fast nog tänker jag kika in igen när andan faller på. Kram på er som fortfarande är kvar wub.gif smiley_small_hug.gif

Eden! Man får alltid hjälp med sånt man inte förstår inne på chatten tummenupp.gif

--------------------
          F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri /Gillan,zon 3-4
          De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 05-08-2025, 23:31

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon