Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Gråtfärdig..., är säker på att jag rensat bort frösådda aklejor...
          tepa
          Inlägg 14-07-2008, 07:13
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 2 670
          Medlem nr: 13 427

Hej !

Buhuuu. Nu är jag säker på att jag rensat bort frösådda aklejor ! Brukar klaga på att inget av det jag sått kommer upp, men visst har det det. Brukar rensa bort ett "ogräs", har säkert rensat bort 30-40 såna, som jag imorse kom på att liknar väldigt mycket japanska aklejorna, bladen alltså! BUHUUU ! Trodde det var ogräs, kommit upp där jag vet att jag inte sått, men kan fröna flytta sig ? Fåglar? Tror ni att det hinner komma upp flera ännu i sommar ? Bor i nivå med Uppsala, zon 3 ? Vill ha tröst, är såå lessen.

Hälsn Tepa

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Sussie F-Flower
          Inlägg 15-07-2008, 09:13
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 3 217
          Medlem nr: 14 814

Ja, för någon timme sedan...
          Tar det längre tid för mailen att komma fram än att skriva här kanske? När fick du mina mail?

Jag hade gjort i ordning allt till dig igår. Sökte och sökte efter en lämplig styv och "platt" låda att skicka som brev men hittade ingen igår. Får vara 3 cm tjock.
          Ringde till postens kundtjänst, fick vänta 45 min på att komma fram efs jag ville veta vilka regler som gällde till Åland.

Ska gå på affären idag och se om dom har någon.

Det var bara det, att om tullen lägger beslag på brevet så är det ju ingen mening att skicka det. Det var det jag ville ha ett svar på.

Är det bara paket, eller är det även brev som dom tar. Måste man skriva vad som är i då????

Mvh/Sussie.

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 29-07-2025, 20:31

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon