Jag måste säga att denna fråga verkar lite tjafsig o bygger på okunnighet. Det fungerar ju bra trots allt idag, så jag har lite svårt att förstå problemt. Jag ser snarare fördelar med att man har olika klematistrådar om tex. olika problemställningar. Var ska vi dra gränsen?? Vi kan ju till slut han en avdelning för varje liten avdelning i vår växtflora… men risken är ju att den okunnige vid en sökning bara får det svårare att söka efter som han ej vet i vilken avdelning han skall söka i, eller söker i alla avdelningar och då för en massa svar som ej innehåller svaret på den personens fråga…
Skulle vi sen ha ett kelmatisforum, ja vad gör vid så om nån frågar i fel avdelning??
Jag är även aktiv på ett annat forum. Där har frågan kommit upp om varför det forumet är så mkt uppdelat. Där har man alltså det motsatta problemet…. Folk hittar inte var dom ska skriva o får inga svar o moderatorerna anser ej att dom ska flytta trådar. Jag anser att med dagens uppdelning, och forumteknik så har vi en moderat lösning.
Redigerat av Ralf: 20-07-2008, 17:33
--------------------
Enbart pengar gör ingen lycklig. Man måste också ha aktier, guld och fastigheter. Danny Kaye (1913-1987) Mitt andra liv.
|