Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Jag körde över en katt i dag.
          Blackelvira
          Inlägg 22-07-2008, 20:14
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 80
          Medlem nr: 16 188

Jag körde över en katt idag och det var så hemskt. Den kom från ingenstans och sprang rakt in i mitt framhjul. Den levde när jag klev ur bilen men dog någon minut senare. Den rullade runt och hade väldigt ont,försökte ta sig därifrån när jag närmade mej. Den var hel och fin och det syndes ingenting på den men jag vet att hjulet gick över den helt och hållet. Jag mår så dåligt och tycker att jag är en hemsk människa.Usch usch.

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Myosotis
          Inlägg 22-07-2008, 20:45
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 19 798
          Medlem nr: 12 674

-cry-.gif Usch vad hemskt. Tycker synd om både dig och katten. Lyckades du hitta ägaren? När min katt blev överkörd hittade jag henne bara intill vägen, de kunde väl ha sagt till någon.
          Du kunde inte göra något, men jag förstår skuldkänslorna. Kör man bil, tar man risken tyvärr. Jag höll på att köra på en stenskvätta häromdagen, fick nästan hjärtstillestånd men det gick bra. Cyklade faktiskt nästan på en ekorre en gång.
          trostar.gif smiley_small_hug.gif

Tror faktiskt att djur i akut chocktillstånd inte lider mycket, det är nog mest stresshormonerna som tar över. Det finns väl nån studie på gaseller som inte känner smärta när de blir tagna av lejon har jag för mig. Så förhoppningsvis hann katten aldrig känna någon smärta överhuvudtaget.

--------------------
          Det ska gå.

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 21-09-2025, 01:04

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon