Hmmm.. tänkte skriva ett långt och fint meddelande i denna tråd eftersom den verkar bli kortare och kortare i bokstäver räknat (men större och större i storleken på bokstäverna? TROR ni verkligen att storleken ha betydelse på DET sättet?

) Så råkar jag trycka på en knapp och så försvinner hela mitt mess!!!
Nåja, jag ville i alla fall säga att jag är ny här på den här sidan som verkar väldigt trevlig! Och jag har fått en odlingslott som min kille har grävt upp i sitt anletes svett de senaste två dagarna

. (Antingen älskar han mig väldigt eller så kokar jag himla gott kaffe?) Så, för mig återstår nu bara att fundera ut hur jag ska ha det och vad jag ska plantera...

Och sedan får vi se om jag kan hålla något vid liv... en berättigad fråga eftersom jag inte har EN ENDA krukväxt kvar hemma i lägenheten. (Jo, några grenar från en garderobsblomma ser fortfarande gröna ut, men det är nog bara för att min mamma klippte av dem och satte dem i vatten...)

Jaja, jag har i alla fall pillerillat ner några gurkfrön i krukor och halloweenpumpa. Det vore ju jättekul för barnen om vi kunde ha sådana!
Så, är det någon som läser här fortfarande?