CITAT (Gillan @ 01-08-2008, 06:48)

Jag, personligen, skulle nog inte ha något emot en egen avdelning för "
klätterväxter" eftersom jag älskar allt som klättrar på höjden. Själv har jag tolv, eller är det kanske tretton, olika Clematiser. Det är ju bara en droppe i havet när det gäller Clematis. Men jag känner som många andra att det inte är lönt att ställa en fråga "utanför" evighetstråden, och därför ställer jag ingen fråga alls. Besvarar heller ingen, för det har ju Finn monopol på( inget ont mot dig Finn. Du är fantastisk med alla dina kunskaper, men jag önskar att det funnes utrymme för fler än dig

).
Jag håller med Berith när det gäller "evighetstråden". Den skulle aldrig ha fått uppstå. Som det är nu, struntar man helt enkelt i att vare sig läsa eller fråga

Hej!
Jag tänkte inte göra fler inlägg på den här punkten. Men nu måste jag göra det.
Du har inte fattat vad det är frågan om. Jag har erbjudit mig att svara på klematis-
frågor. Att så många frågar är väl ett tecken på att det behövs. Gör jag något fel
när jag svarar på frågor som ställs till mig ? Är det monopol att vara artig och svara
på frågor som är ställda till mig ?
Det är helt öppet att ställa frågor om klematis utanför evighetstråden. Jag skulle
gärna se att inte alla frågor var ställda till mig.
Det bästa vore om det blev en egen avdelning för klätterväxter. Som det är nu är
inte bra. Det inget fungerande Forum och det har blivit en belastning att svara på
alla frågor själv. OBS. Jag svarar även på klematisfrågor som är ställda utanför
tråden klematisfrågor, om inte någon annan gjort det. Men det är inte säkert att
jag upptäcker alla frågor. Jag hoppas på en snar ändring. Nu är det inte bra.
Mvh.
Finn.