CITAT (Netha @ 08-08-2008, 23:04)

Men inte är väl jag den enda som inte drabbats av trögt forum!
Varför frågar du inte också de andra som inte heller har problem?
Överbelastning?????
Forumet fungerar perfekt för mig även ikväll, har också varit inloggad en stund tidigare.
Ingemars
'överbelastningsförklaring' av "kraschen" i början av juli.
CITAT (Ingemar @ 07-07-2008, 10:22)

Vi har sedan i går eftermiddag varit utsatta för en överbelastningsattack vilket gjort att forumet i princip inte fungerat överhuvudtaget. Även de tidigare problem som vissa har haft kanske kan bero på mindre överbelastningsattacker eftersom vi inte kunnat hitta några tekniska problem eller andra orsaker vid dessa tillfällen.
Ingemar är ju antagligen en av dom som inte drabbas av trögheten, men han märkte tydligen av att forumet inte fungerade som det skulle den aktuella dagen (6 juli?).
Om förklaringen för det tillfället även gäller stoppet häromdagen vet jag inte, har inte hittat något inlägg från admin om det, men forumet uppförde sej likadant vid båda tillfällena. Det vill säga rubriker utan inlägg, en person stod som senaste skrivare i tråden men när man öppnade var det en helt annan, tider stämde inte för när inläggen skrevs och så vidare.
Att du sen inte drabbas av sirapen - som uppenbarligen många andra drabbas av - är bara att gratulera.