|
Vad är det för fel att misstänka att det finns en infiltratör för industrin på ett forum som detta?
Fenomenet finns överallt, mer än ni kan ana! Mer eller mindre synligt... Oftast väldigt smygande.
Som jag skrev, har jag bara läst inläggen de senaste 6 månaderna, har ej sökt på nämnda signatur vad denne skrivit tidigare. Bara observerade att varje gång nämndes Round-Up i dennes inlägg. Har varit i väldiga palaber med osynliga intressen, som ser ut som vanliga människor i olika forum tidigare (ang. andra ämnen). Tro mig; det finns MYCKET pengar bakom detta fenomen. Tycks mig också känna igen denna fräna svars-polemik, som tycks skrämma iväg eventuella ifrågasättare...
Ber ärligen Gossen Ruda om ursäkt om jag träffat helt fel på dig som person!
Men fortsatt kan jag bara säga; det finns mycket större krafter, som styr mycket mer än det man tror man ser helt uppenbart. Gossen Rudas inlägg är lite för enkelspåriga i det jag läst hitintills. Ofta infiltrerar de sig långt före aktuellt. (än en gång ursäkta Gossen Ruda om jag missbedömt) Dessurtom dömde han ju direkt ut rapporterna om kemikalierna utspridda i den annan tråd under denna rubrik Natur, den kallad " 480 ton gift i våra trädgårdar förra året!"
Läs och begrunda en gång till; visst ser det misstänkt ut? Och varför skulle detta, Sveriges populäraste trädgårdsforum, vara besparat från industrins krafter? Alla de vet ju att hela jordklotet blir mer och mer miljömedvetet, de har massor av pengar för promotion av olika slag. Tro nu inte att detta lilla oskydiga forum är besparat!
Redigerat av fluffis: 20-08-2008, 02:39
|