Jisses så jäkla svennsonlikt du skriver dina 'sanningar' ibland. Vaddå fullt tillåtet att köra över lösa katter?? Varifrån har du fått det???
Givetvis hoppas jag att varenda en som har katt eller annat djur tar hand om dom på bästa sätt men steget därifrån till grannen att kör över djuret?? Nää, nu får det f-n mig vara nog med katthatare. Det är mycket tack vare sådan attityd som kattern har en sådan låg status som de har idag. Fy f-n säger jag bara till ett sådant svar!
CITAT (Jan Lindgren @ 20-08-2008, 22:03)

Hej!
Jag tycker att det är rimligt att du håller reda på ditt husdjur. Vi har gjort en stor bur i anslutning till huset så att våra fem katter kan gå ut och in som de vill. Lösdrivande katter dödar fridlysta fåglar och förorenar i sandlådor och rabatter. Dessutom finns risken att katterna får smittor som kan spridas i familjen. En medmänniska som valt att slippa djur på sin tomt måste respekteras. Det är fullt tillåtet att köra över lösa katter och jag hoppas att du tycker om din katt så mycket att du besparar den det lidandet.
MVH
Jan Lindgren