CITAT (Tanjatall @ 21-08-2008, 09:58)

Det var mycket intressant att läsa alla inslag – alla har rätt på sitt sätt.
Pia L! - jag instämmer med allt du skriver. Jag vill lägga till att Tyskan har ljugit om att hon har fött och adopterat bort styvpappas barn. Hur galen och desperat är hon för att hitta på något sådant? Att hon log, fnissade och såg road ut under rättegången säger att hon är en riktig psykopat.
Henriks - man behöver inte ha medhjälpare för ett sådant dåd. Mördaren överraskade och slog ner mamman med hammaren direkt i hallen och fortsatte att slå henne, när hon var liggande – 10 slag mot huvudet!!! Det är för hemskt att ta upp hela händelseförloppet och mord på barnen – det står beskrivet i Expressen. Mördaren var fullständigt galen är klart. Och detta stämmer på Tyskan också.
Men snälla du - sansa dig lite! Om dethär är en konsekvens av att lusläsa blaskornas rapportering så förstår jag vad Kurt menade!
Du har ingen kompetens att ställa diagnoser för om du hade det skulle du inte göra det utifrån någons mimik och på ett diskussionsforum.
Det vän av ordning borde bli allvarligt upprörd över är att blaskorna rapporterar direkt från rättegången - hur går det med rättssäkerheten när kommande vittnen kan gå in och läsa vad andra sagt?
Det - är mycket upprörande!!