CITAT (HelenJ @ 25-08-2008, 20:59)

Men förmodligen är abonnemanget bundet på ett år till eller nåt så det kommer att dröja innan jag kan byta...
PRECIS - alla dessa bindningstider på avtal för telefoner, bredband och jag vet inte vad allt...
Jag betalar gladeligen en hundralapp mer i månaden för att slippa bindningstid. Betalar idag 305 :-/månad för 24Mbit, men så har jag inget direkt alternativ heller, enda operatören jag kan välja på via adsl, och trådlöst via 3G har jag provat utan att bli nöjd.
Hrm.. operatören? råkar vara min arbetsgivare, och finns bara lokalt.
CITAT (MariaS @ 25-08-2008, 21:10)

Jag skaffade ett abonemang på Telia till kampanjpris. Två månader innan avtalet skulle gå ut, ringde de upp mig och talade om för mig vad det skulle kosta om jag hade kvar detta abonemanget, annars kunde jag välja på två andra till ordinarie priser.
Jag har sällan eller aldrig haft problem med telia som internetleverantör. Att de har sjablat med mail och annat är ju en annan sak. Man måste ju inte ha just deras mailservice.
Jag stannar nog kvar hos telia tills vidare i alla fall.
man får vad man betalar för - lite dyrare - lite bättre. Jag har Telia som telefonoperatör både fast och mobil och har inte några planer på att byta.